lunes, 19 de septiembre de 2011

Noves activitats de la setmana

Les activitats al Botànic es multipliquen aquest setembre…

 

Demà 20 de setembre, a les 19.30h, inauguració a l’Estufa Freda de la mostra El colador d’idees. Una particular visió de la natura de la mà de l’artista Amparo Boluda i el seu treball amb la ceràmica.

 Per altre costat, el dimecres 2  1 a les 12h es presenta la mostra SOS paisatges del mar, al Jardí exterior. Un recull d’imatges impactants de la costa espanyola que porten implícit un missatge, la seua necessitat de protecció. Es presentarà també a l’Auditori el catàleg i tot el projecte.

 I el dijous 22 reprenem els seminaris científics del Jardí, a les 16.30h, amb la doctora Gabriela E. Giudice, de la Universitat Nacional de La Plata, que ens parlarà de palinologia, l’estudi del pol·len, i la seua relació amb falagueres i altres plantes d’Argentina.

 A més, aquest cap de setmana es posaren ja a la venda, a la taquilla del Jardí, les entrades per a un nou concert, el proper 1 d’octubre, del cicle Jazz d’Arrels. El grup Alberto Sánchez Black Flamenco Project ens porta una fantàstica fusió del Flamenc i el Jazz.

 I  trobareu oberta la matrícula a l’excursió al Penyagolosa prevista per al 9 d’octubre, sota el lema Bosc i Literatura.

 

**

 

Las actividades en el Botánico se multiplican este septiembre....

 

Mañana 20 de septiembre, a las 19.30h, inauguración en la Estufa Fría de la muestra El colador de ideas. Una particular visión de la naturaleza de la mano de la artista Amparo Boluda y su trabajo con la cerámica.   

 

Por otro lado, el miércoles 21 a las 12h se presenta la muestra SOS paisajes del mar, en el Jardín exterior. Un conjunto de imágenes impactantes de la costa española que llevan implícito un mensaje, su necesidad de protección. Se presentará también en el Auditorio el catálogo y todo el proyecto.

 

Y el jueves 22 retomamos los seminarios científicos del Jardín, a las 16.30h, con la doctora Gabriela E. Giudice, de la Universidad Nacional de La Plata, que nos hablará de palinología, el estudio del polen, y su relación con helechos y otras plantas de Argentina.

 

Además, este fin de semana se han puestota a la venta, en la taquilla del Jardín, las entradas para un nuevo concierto, el próximo 1 de octubre, del ciclo Jazz d’Arrels. El grupo Alberto Sánchez Black Flamenco Project nos trae una fantástica fusión de Flamenco y Jazz.

 

Y encontraréis abierta la matrícula a la excursión al Peñagolosa prevista para el 9 de octubre, bajo lema Bosque y Literatura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario