viernes, 12 de noviembre de 2010

Jazz i Arts

CONCERT DE JAZZ AL BOTÀNIC

El proper dissabte 20 de novembre, a les 19.30h, tenim al Jardí un nou concert del cicle  Cuinant Jazz, organitzat en col·laboració amb el col·lectiu de músics Sedajazz. JAZZ & ARTS suposarà l’actuació de Pere Munuera, Ales Cesarini, Bertrand Kientz, Victor Jiménez i altres artistes convidats, amb una proposta que fusiona la música amb la pintura, la dansa i altres vessants artístiques, en definitiva tot un concert interactiu.

Les entrades estaran a la venda a partir de demà a la taquilla del Jardí en el seu horari habitual (de 10 a 18h, dilluns tancat).

Més informació i la data de l’últim concert ací


******


CONCIERTO DE JAZZ EN EL BOTÁNICO

El próximo sábado 20 de noviembre, a las 19.30h, tenemos en el Jardí un nuevo concierto del ciclo Cuinant Jazz, organizado en colaboración con el colectivo de músicos Sedajazz. JAZZ & ARTS supondrá la actuación de Pere Munuera, Ales Cesarini, Bertrand Kientz, Victor Jiménez y otros artistas invitados, con una propuesta de fusiona la música con la pintura, la danza y otras vertientes artísticas, en definitiva un concierto totalmente interactivo.  


Las entradas estarán a la venta a partir de mañana en la taquilla del Jardín en su horario habitual (de 10 a 18h, lunes cerrado). 

Más información y la fecha del último concierto aquí

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario