viernes, 18 de diciembre de 2009

Concert extraordinari de Nadal

Quasi acabades ja les actuacions musicals d’aquest 2009 i preparant les del nou any, el Botànic vol oferir a tot el seu públic amant del Jazz l’oportunitat de gaudir de l’actuació exclusiva de Giovanni Hoffer, el trompista italià reconegut mundialment, en un concert extraordinari de Nadal. En aquesta ocasió el músic estarà acompanyat per Latino Blanco Quartet.

 

El concert, organitzat per Sedajazz, serà el diumenge 27 de desembre, a les 19h, a l’Auditori Joan Plaça. Les entrades es poden comprar a partir de demà a la taquilla del Botànic i el seu horari és de 10 a 18h. Els dilluns està tancat.

 

Aprofitem a més des del Jardí per donar la benvinguda a aquells usuaris que s’han incorporat enguany a aquest llistat i per desitjar-vos a tots un molt Feliç Any 2010 (any de la Biodiversitat).

 

www.uv.es/jardibotanic

 

**

 

Casi acabadas ya las actuaciones musicales de este 2009 y preparando las del nuevo año, el Botànic quiere ofrecer a todo su público amante del Jazz la oportunidad de disfrutar de la actuación exclusiva de Giovanni Hoffer, el trompista italiano reconocido mundialmente, en un concierto extraordinario de Navidad. En esta ocasión el músico estará acompañado por Latino Blanco Quartet.

 

El concierto, organizado por Sedajazz, será el domingo 27 de diciembre, a las 19h, en el Auditorio Joan Plaça. Las entradas se pueden comprar a partir de mañana en la taquilla del Botànic y su horario es de 10 a 18h. Los lunes está cerrado.

 

Aprovechamos además desde el Jardín para dar la bienvenida a aquellos usuarios que se han incorporado en 2009 a este listado y para desearos a todos un muy  Feliz Año 2010 (año de la Biodiversidad).

 

www.uv.es/jardibotanic

 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario