martes, 18 de octubre de 2011

confer=?ISO-8859-1?Q?=E8ncies?= i seminaris

Aquesta setmana al Jardí:

 Dos noves conferències del nostre cicle dedicat a l’Any dels Boscos. El dimecres ens acompanyarà Eduardo Biondi, de la Universitat d’Ancona, a parlar-nos sobre La diversitat del bosc mediterrani: gestió i conservació.

 Mentre que el dijous serà el conservador del nostre Jardí Botànic, Jaime Güemes, qui ens oferirà la conferència El Jardí Botànic com a bosc urbà.

 Ambdós xerrades són a l’Auditori Joan Plaça. La de dimecres a les 19h i la de dijous a les 19.15h.

 A més, també el dijous, però a les 16.30h, continuen els seminaris científics del Botànic. Aquesta vegada l’investigador vinculat al Jardí Jose A. Galián ens contarà sobre el seu treball amb el genoma de les plantes a nivell evolutiu.

 

**

 Esta semana en el Jardín:

 

Dos nuevas conferencias de nuestro ciclo dedicado al Año de los Bosques. El miércoles nos acompañará Eduardo Biondi, de la Universidad de Ancona, para hablarnos sobre La  diversidad del bosque mediterráneo: gestión y conservación.

 

Y ya el jueves será el conservador de nuestro Jardín Botánico, Jaime Güemes, quién nos ofrecerá la conferencia El Jardín Botánico como bosque urbano.

 

Las dos charlas son en el Auditorio Joan Plaça. La del miércoles a las 19h y la del jueves a las 19.15h.

 

Además, también el jueves, pero a las 16.30h, continúan los seminarios científicos del Botánico. Esta vez el investigador vinculado al Jardín Jose A. Galián nos hablará sobre su trabajo con el genoma de las plantas a nivel evolutivo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario