jueves, 2 de junio de 2011

Dia del medi ambient i m=?ISO-8859-1?Q?=E9s?= coses

El diumenge 5 de juny el Jardí Botànic celebra el dia del Medi Ambient amb una jornada de portes obertes i una sorpresa, el Gabinet de Didàctica presenta el seu joc interactiu Misteri al Botànic. Tota la família podrà participar amb els panells repartits pel jardí per resoldre un complicat assassinat seguint les pistes que les plantes ens van deixant. I recordeu, el teniu disponible a la nostra web per jugar sempre que vulgueu!

 

I aquest cap de setmana també:

 

El divendres a les 12h, a l’Auditori Joan Plaça, es presenta el projecte Ecocoles, una iniciativa de l’Associació Llei Verda que vol potenciar les activitats sostenibles als col·legis i instituts. Un acte més entre tota l’agenda del Botànic dedicada a l’Any dels Boscos.

 

El dissabte es posen ja a la venda, a la taquilla del Jardí, les entrades per a un nou concert, el proper 18 de juny, del cicle Jazz d’Arrels. El grup Black Velvet Combo ens porta una suggerent mescla de Jazz i Blues.

 

El diumenge, a les 10h, la Fundació Limne ofereix una xerrada teòric-pràctica sobre el cens de la rata d’aigua, un cicle de conferències per fomentar la conservació dels ecosistemes fluvials.

 

**

 

El domingo 5 de junio el Jardín Botánico celebra el día del Medio Ambiente con una jornada de puertas abiertas y una sorpresa, el Gabinete de Didáctica presenta su juego Misterio en el Botánico. Toda la familia podrá participar con los paneles repartidos por el jardín para resolver un complicado asesinato siguiendo las pistas que las plantas nos van dejando. Y recordad, lo tenéis disponible en nuestra web para jugar siempre que queráis!

 

Y este fin de semana también:

 

El viernes a las 12h, en el Auditorio Joan Plaça, se presenta el proyecto Ecocoles, una iniciativa de la Asociación Llei Verda que quiere potenciar las actividades sostenibles en los colegios i institutos. Un acto más entre toda la agenda del Botànic dedicada al Año de los Bosques.  

 

El sábado se ponen ya a la venta, en la taquilla del Jardín, las entradas para un nuevo concierto, el próximo 18 de junio, del ciclo Jazz d’Arrels. El grupo Black Velvet Combo nos trae una sugerente mezcla de Jazz y Blues.

 

El domingo, a las 10h, la Fundación Limne ofrece una charla teórico práctica sobre el censo de la rata de agua, un ciclo de conferencias para fomentar la conservación de los ecosistemas fluviales.

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario