jueves, 12 de mayo de 2011

Aquest cap de setmana...

Aquest cap de setmana al Jardí…

 

La fundació Limne ens ofereix el 14 de maig una Jornada Formativa del Projecte Rius¸ per passar així a formar part, en cas d’estar interessats, del seu grup de voluntaris. Un projecte que tracta de fomentar la participació ciutadana a la conservació i millora d’ecosistemes fluvials, una forma d’invertir el nostre temps d’oci en benefici del medi ambient.


A més, el diumenge 15 de maig de matí el cicle d’Aprèn llengües al Botànic ens porta aquesta vegada un contacontes en italià. Porteu als més menuts a escoltar un idioma nou i senzill mentre aprenen sobre la natura.

 

www.uv.es/jardibotanic

 

**

 

Este fin de semana en el Jardín...

 

La fundación Limne nos ofrece el 14 de mayo una Jornada Formativa del Proyecto Ríos, para pasar a formar parte, en caso de estar interesado, de su grupo de voluntarios. Un proyecto que trata de fomentar la participación ciudadana en la conservación y mejora de los ecosistemas fluviales, una forma de invertir nuestro tiempo de ocio en beneficio del medio ambiente.


Además, el domingo 15 de mayo por la mañana el ciclo de Aprèn llengües al Botànic nos trae esta vez un cuentacuentos en italiano. Traed a los más pequeños a escuchar un idioma nuevo y sencillo mientras aprenden sobre la naturaleza.

 

www.uv.es/jardibotanic

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario